Liity jäseneksi!

Aurinkorannikon Kokoomus on vuodesta 1998 lähtien monin tavoin edistänyt Aurinkorannikon suomalaisten hyvinvointia. Järjestämme jäsenillemme ja muille Aurinkorannikon suomalaisille lukuisia mielenkiintoisia tilaisuuksia.

Yhdistys

Yhdistyksessämme tapahtuu – tutustu uutisiin

Tutustu yhdistykseen

Politiikka nyt!

Kokoomuksen näkemyksiä ja ideoita

Lue näkymyksistä

Tutustu tapahtumiimme

Tapahtumakalenteri

AURINKORANNIKON KOKOOMUS

Olemme mukana vaikuttamassa Aurinkorannikon suomalaisten hyvinvointiin

Aurinkorannikon Kokoomus on monin eri tavoin ollut edistämässä vuodesta 1998 Aurinkorannikon suomalaisten hyvinvointia. Järjestämme mielenkiintoisia tilaisuuksia jäsenillemme ja muille Aurinkorannikon suomalaisille. Tulemalla mukaan toimintaamme tapaat uusia mielenkiintoisia ihmisiä ja kuulet ensikäden tietoa sekä Suomen että paikallisista ajankohtaisista asioista. Tapahtumissamme on usein mukana myös Kokoomuksen kansanedustajia ja muita vaikuttajia.

Välitämme ajankohtaista tietoa verkkosivujemme ja muiden kanaviemme kautta. Pyrimme myös aktiivisesti kehittämään yhteistyötä Aurinkorannikon muiden toimijoiden kanssa.

Lue lisää, ilmoittaudu mukaan ja liity jäseneksi!

Vuodesta 1998 mukana menossa.

1.

poliittinen yhdistys ulkomailla

henkilöä tilaisuuksissa

Jäsenkirjettä vuosittain

Golfkilpailua vuodessa

Seuraa meitä Instagramissa ja tule mukaan!

Tuoreimmat uutiset ja tapahtumat