TULEVIA TAPAHTUMIA

06.12. perjantaina, Itsenäisyyspäivänä olemme Aurinkorannikon Kokoomus ry:n puolesta varanneet pöytiä Kukon Itsenäisyyspäivän juhlaillallisille alkaen klo 17. Huom! enää muutama paikka jäljellä! Tarjolla on juhlava buffet 39 € hintaan. Voit yhdessä ystäviesi kanssa seurata isolta ruudulta suorana linnan juhlia. Varaukset maksuineen Centron infoon. Mainitse "Aurinkokokoomus" varauksen yhteydessä.

Muistattehan että 09.12. maanantaina klo 16 on vuoden viimeinen Kirjaraati Centron Rooster’sissa. Kirjana on kärjekäs talouspoliittinen kannanotto nykyisen hallituksen talouspolitiikkaan. Onko se liian yksipuolinen ja kirjassa ehdotetut toimet talouslinjan uudistamiseen ja hyvinvoinnin kasvattamiseen mahdottomia toteuttaa?

Kirjaraadin vetäjä Kaj Linden kutsuu kaikkia talouspolitiikasta kiinnostuneita joukolla mukaan keskustelemaan! Kirjana on Björn Wahlroosin kirja ”Kuinkas tässä näin kävi?”, joka julkaistiin tämän vuoden lokakuussa. Kirja on saatavilla kirjakauppa Hemingway’ssa.

Syyskauden viimeisiä tapahtumia on Naisten Lounaan pikkujoulu 29.11. Ravintola Kukossa ja Kirjaraati  9.12 Roosters'ssa