Tapahtumat

Poliittinen keskustelutilaisuus kunnallisvaaliteemoista pidettiin 10.5 Ravintola Kukossa ja etänä teams-yhteydellä. Tässä tilaisuudessa oli pääpaino Espoon asioissa.   Alustajina olivat Espoon kunnallisvaaliehdokkaat kansanedustaja Pia Kauma ja Aalto Yliopiston kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll sekä kokoomuksen ryhmänjohtaja, kansanedustaja Kai Mykkänen. Lisää tästä

Ikäväksemme joudume ilmoittamaan että nykyisten Covid19 rajoitusten vuoksi joudumme perumaan kaikki kevään Naisten Lounaat. Toivottavasti sitten syksyllä on tilanne niin hyvä että pääsemme tapaamaan myös Naisten Lounaiden merkeissä!

Aurinkorannikon Kokoomuksen Naisten Lounaat ovat viime viikolla taas lähettänyt  rahaa Fuengirolan köyhien hyväksi lahjashekillä!

TERVETULOA TAAS SYKSYLLÄ MUKAAN KUUNTELEMAAN MIELENKIINTOISIA ESITELMIÄ JA TAPAAMAAN YSTÄVIÄ SEKÄ LUOMAAN UUSIA YSTÄVYYSSUHTEITA

TULEVIA TAPAHTUMIA

Järjestämme tilaisuuksiamme rajoitusten puitteissa. Lisäksi järjestämme etätilaisuuksia mahdollisuuksien mukaan.

Seuraamme kuitenkin tarkasti Andalucian aluehallinnon antamia ohjeita ja toimimme niiden sallimissa puitteissa

Ilmoitamme jäsenistöllemme täällä heti kun joitain muutoksia tulee.

Tästä löydät lisätietoa Andalucian koronarajoituksista

Poliittinen keskustelutilaisuus kunnallisvaaliteemoista jatkuu 10.5 Ravintola Kukossa ja etänä teams-yhteydellä. Tässä tilaisuudessa on pääpaino Espoon asioissa.

Get Flash to see this player.