Tapahtumat

Yhdistyksemme syyskausi käynnistyy Naisten Lounaalla 6.10 Ravintola Kukossa. Alustavasti ensimmäisen Naisten Lounaalla yhdistyksemme puheenjohtaja Matti Kairi avaa syyskauden ja Antti Pekkarinen kertoo Kukon Korona-kesästä sekä arvioi ravintola-alan yrittäjän kannalta tulevaa syksyä. Varsinaisena vieraanamme on lupautunut tri. Jan Wickström ja hän kertoo uudesta suomalaisille tarkoitetusta  Suomi Klinikasta. Tilaisuuteen ovat tervetulleita myös puolisot! Tässä lisää Naisten Lounaat

!6.10 pelataan jo perinteinen Aurinko Golf El Paraison kentällä. Lisätietoa pelistä ja ilmoittatumisesta pikapuoliin

17.10 ylimääräinen vuosikokous ja poliittinen tilannekatsaus

Syksyn ensimmäinen Kirjaraati pidetään 18.10 klo 16.00 Ravintola Kukko, vetäjänä Kaj  Linden, kirjana Suomisen kirja: ”Sinä osaat, Sinä pystyt”.

Marraskuun Naisten Lounas pidetään 3.11 ja puhujaksi on lupautunut kansanedustaja Pia Kauma.

Kevään viimeinen Poliittinen keskustelutilaisuus kunnallisvaaliteemoista pidettiin 10.5 Ravintola Kukossa ja etänä teams-yhteydellä. Tässä tilaisuudessa oli pääpaino Espoon asioissa.   Alustajina olivat Espoon kunnallisvaaliehdokkaat kansanedustaja Pia Kauma ja Aalto Yliopiston kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll sekä kokoomuksen ryhmänjohtaja, kansanedustaja Kai Mykkänen. Lisää tästä

Aurinkorannikon Kokoomuksen Naisten Lounaat ovat  taas lähettänyt  rahaa Fuengirolan köyhien hyväksi lahjashekillä!

TERVETULOA TAAS SYKSYLLÄ MUKAAN KUUNTELEMAAN MIELENKIINTOISIA ESITELMIÄ JA TAPAAMAAN YSTÄVIÄ SEKÄ LUOMAAN UUSIA YSTÄVYYSSUHTEITA

TULEVIA TAPAHTUMIA

Järjestämme tilaisuuksiamme rajoitusten puitteissa. Lisäksi järjestämme etätilaisuuksia mahdollisuuksien mukaan.

Seuraamme kuitenkin tarkasti Andalucian aluehallinnon antamia ohjeita ja toimimme niiden sallimissa puitteissa

Ilmoitamme jäsenistöllemme täällä heti kun joitain muutoksia tulee.

Tästä löydät lisätietoa Andalucian koronarajoituksista

Poliittinen keskustelutilaisuus kunnallisvaaliteemoista jatkuu 10.5 Ravintola Kukossa ja etänä teams-yhteydellä. Tässä tilaisuudessa on pääpaino Espoon asioissa.

Get Flash to see this player.