Golf

Aurinko Golf 17.10.2020, kello 9.00

Kilpailu pelataan El Paraison golfkentällä. Kilpailumuoto 2 hengen Scramble, joukkueen tasoitus on 30% yhteenlasketusta pelitasoituksesta. Ilmoita joukkueesi tai itsesi, me löydämme parin Sinulle.

Kilpailu on ollut loppuunmyyty aikaisempina vuosina jo muutama viikko ennen kilpailua, joten ennakkoilmoittautuminen kannataa tehdä heti!

Kilpailumaksu on 90€/pelaaja, joka sisältää klubin upean Barbequen ja puoli pulloa viiniä lounaan yhteydessä.

Ryhmän kumpikin pelaaja lyö avauslyönnin. Sen jälkeen ryhmä valitsee niistä sen, jolla jatketaan ja pallon paikka merkitään. Sen pelaajan pallo, joka valittiin, lyö ensimmäisenä seuraavan lyönnin. Toinen pelaaja asettaa pallonsa avatun tuloskortin mitan sisään tästä (ei lähemmäksi lippua) ja lyö seuraavan lyönnin. Jälleen parempi pallo valitaan ja näin pelataan reikään asti. Viheriön ulkopuolelta ei palloa saa siirtää viheriölle ja bunkkerissa lyöntijäljen saa haravoida ja asettaa pallo
edellä mainitun ohjeen mukaan.
Miehet keltainen tee (halutessaan miehet 65v. voivat pelata punaisilta tee merkeiltä). Naiset punainen tee

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Timo Juhala dosleonesgolf@gmail.com tai +34 647 127 498 ja Ismo Toivanen ismo.toivanen@yahoo.com tai +34 625 291 128

Vuoden 2020 Ruiskukka Golf pelattiin Paradorin Old Course kentällä 14.3. Kilpailu oli Ruiskukka Golfin 20-vuotisjuhlakilpailu.

Ruiskukka golf on yksi vanhimmista yhtäjaksoisesti Aurinkorannikolla järjestettävistä
golfkilpailuista.

Lisää kilpailusta tästä

AURINKO GOLF PELATTIIN EL PARAISON KENTÄLLÄ 12.10.2019  KELLO 9.00 ALKAEN

Kilpailumuoto 2 hengen Scramble, joukkueen tasoitus on 30% yhteenlasketusta pelitasoituksesta. Joukkueen pelitasoitus ei voi olla korkeampi kuin on joukkueen paremman pelaajan pelitasoitus. Miehillä korkein kilpailutasoitus on 28 ja naisilla 36.

Kilpailuohje

Miehet keltainen tee (halutessaan miehet 65v. voivat pelata punaisilta tee merkeiltä), naiset punainen tee

Kilpailu pelattiin lyöntipelinä. Joukkue merkitsee tuloskorttiin jokaisen reiän bruttolyöntimääränKilpailun toimikunta laskee joukkueen tuloksen pelin jälkeen.

Kilpailussa oli erikoiskilpailu pisin drive miehille ja naisille, sekä kaksi lähimmäs lippua kilpailua.

Kilpailun jälkeen tapahtumaan sisältyi upea Barbeque-lounas ruokajuomineen sekä palkintojen jako!

Hinta 90€ per pelaaja.

Tervetuloa pelaamaan!

Kilpailun yhteistyökumppani on United Bankers

AURINKO GOLFIN 2019 TULOKSET

Ruiskukka Golf 2019 tulokset

Ruiskukka golf 2018 pelattiin lauantaina 24.3.2018 Mijas Golfin Los Lagos kentällä.

Ruiskukka Golf 2018 tulokset

Niinistö Golfin 2. kilpailussa Calanova Golfissa (17. reiällä) syntyi Hole in One. Kuvassa holarin tekijä Jukka Santavirta ja onnekas pallo. Reiällä oli myös lähimmäs lippua -kilpailu, jonka voittajasta ei siten tullut epäselvyyttä.
Niinistö Golfin 1. kilpailu pelattiin 30.12.2011 hienossa säässä Cerrado del Aguilan kentällä, kuvassa organisaattorit Timo Juhala ja Riikka Mehiläinen. Lisää kisakuvia Niinistögolf-sivulla ja Kuvagalleriassa
Puheenjohtaja Sakari Pekkarinen poliittisen keskustelukerhon kokouksessa 19.10.11
Laivaristeilyllä läntiselle Välimerelle 1.-8.10.11 pidimme kaksi poliittista keskustelutilaisuutta. Puheenjohtajana toimi Arto Paalanne ja tässä alustajana Sakari Pekkarinen
Niinistö Golfin naisten koko sarjan voitti Anneli Tanskanen, tässä seuranaan 28.1. kilpailun organisaattorit Timo Juhala, Dos Leones Golf ja Riikka Mehiläinen
Niinistö Golfin miesten koko sarjan voitti Pentti Heinonen 28.1.2012.