AURINKO GOLF 2019

AURINKO GOLF PELATAAN EL PARAISON KENTÄLLÄ 12.10.2019  KELLO 9.00 ALKAEN

Miehet keltainen tee (halutessaan miehet 65v. voivat pelata punaisilta tee merkeiltä), naiset punainen tee

Kilpailu pelataan lyöntipelinä. Joukkue merkitsee tuloskorttiin jokaisen reiän bruttolyöntimääränKilpailun toimikunta laskee joukkueen tuloksen pelin jälkeen.

Kilpailussa on erikoiskilpailu pisin drive miehille ja naisille, sekä kaksi lähimmäs lippua kilpailua.

Kilpailun jälkeen tapahtumaan sisältyy upea Barbeque-lounas ruokajuomineen sekä palkintojen jako!

Hinta 90€ per pelaaja.

Tervetuloa pelaamaan!

Kilpailun yhteistyökumppani on United Bankers

Aurinko Golf 2018

Aurinko Golf pelattiin 13.10 perinteisellä El Paraison kentällä Esteponassa sanan mukaisesti aurinkoisesti. Sää suosi ja kisan taso oli kova. Pelaajia oli niin paljon kuin kentälle mahtui - 84 pelaajaa. Kaikki halukkaat eivät mahtuneet mukaan.

Kilpailumuoto 2 hengen joukkue Scramble, joukkueen tasoitus 30% yhteenlasketusta tasoituksesta

Kisan käytännön järjestelyista vastasi Dos Leones ja sieltä Timo Juhala yhteistyössä Ismo Toivasen kanssa. Järjestelyt saivat kovasti kiitosta ja kaikki oli todella ammattimaisesti järjestetty ja sujui erinomaisesti.

Aurinko Golfin sponsorina toimii United Bankers ja heiltä osallsitui 2 pelaajaa kisaamme

Kisamme suojelijana toimi kansanedustaja Elina Lepomäki, joka jakoi palkinnot.

Aurinko Golfin tuloslista on tässä

KILPAILUOHJE AurinkoGolf 2018

Kilpailumuoto 2 hengen Scramble, joukkueen tasoitus on 30% yhteenlasketusta pelitasoituksesta. Joukkueen pelitasoitus ei voi olla korkeampi kuin on joukkueen paremman pelaajan pelitasoitus. Miehillä korkein kilpailutasoitus on 28 ja naisilla 36. Joukkueen pelitasoitus on merkitty tuloskorttiin.

Naiset punainen tee

Kilpailu pelataan LYÖNTIPELINÄ. Joukkue merkitsee tuloskorttiin jokaisen reiän BRUTTOLYÖNTIMÄÄRÄN. Kilpailun toimikunta laskee joukkueen tuloksen pelin jälkeen.
Kilpailijat voivat merkitä tuloksensa valmiiksi tuloskorttiin, jolloin toimikunta vain tarkistaa tuloksen.

Ryhmän kumpikin pelaaja lyö avauslyönnin. Sen jälkeen ryhmä valitsee niistä sen, jolla jatketaan ja pallon paikka merkitään. Sen pelaajan pallo, joka valittiin, lyö ensimmäisenä seuraavan lyönnin. Toinen pelaaja asettaa pallonsa avatun tuloskortin mitan sisään tästä (ei lähemmäksi lippua) ja lyö seuraavan lyönnin. Jälleen parempi pallo valitaan ja näin pelataan reikään asti. Viheriön ulkopuolelta ei palloa saa siirtää viheriölle ja bunkkerissa lyöntijäljen saa haravoida ja asettaa pallo edellä mainitun ohjeen mukaan.

Pisin drive miehille ja naisille, reikä 4,
Lähimmäksi lippua, reikä 7
Lähimmäksi lippua, reikä 14

Ilmoittautuminen
Tapahtuu klubitalon ravintolassa. Mikäli olet maksanut pelimaksun etukäteen, ota mukaan tosite.
Mikäli maksat paikanpäällä, varaa mukaan tasaraha. Ei korttimaksua.
Tuloskortit palautetaan samaan paikkaan.
Mikäli tarvitset golf auton, se maksetaan (28€) suoraan caddy masterille.

Lähdöt ovat lähtölistan mukaisesti kahdelta teeltä 1 ja 10.
Aloitusteellä ei ole lähettäjää, kilpailijat pitävät huolen, että ovat ajoissa aloitus teellä, ja että avauslyönti lyödään, kun edellä oleva ryhmä on turvallisen matkan päässä.
Lähtölistaan on merkitty lähtöajan lisäksi se aika, kun pelaajien pitää olla pelannut ensimmäinen yhdeksän reikää ja aloittaa jälkimmäisen yhdeksän reiän pelaaminen. Yhdeksän reiän pelaamiseen ei tule kulua enempää kuin
2 tuntia 15 minuuttia. Tämä on erittäin tärkeää, että peli sujuu hyvällä rytmillä ja vaihto sujuu joustavasti.
Jokaisen ryhmän tulee huolehtia, että oma ryhmä pysyy edellä pelaavien kannassa ja välejä ei synny.
Kenttähenkilökunta kiinnittää huomiota hitaaseen pelaamiseen.

Reikä 10
Tällä reiällä on väliaikainen viheriö, joka sijaitsee noin 35 metriä ennen normaaliviheriötä väylän oikeassa reunassa.

WC
Kentällä on wc:t reikien 6, 9/10 ja 14 kohdilla.

Kilpailun tuomarit: Timo Juhala, Ismo Toivanen ja Heikki Ahtiainen

Tervetuloa pelaamaan!

Ajo ohje: Rantatie 340 Esteponan suuntaan. Aja ohi Benahavis liittymän ja jatka rantatietä. Sen jälkeen aukeaa pitkäsuora.

Aja eteenpäin kahden kävelysillan ali ja lähes heti toisen jälkeen käänny pienestä liittymästä oikealle

Aja noin kilometri eteenpäin ja liikenneympyrästä vasemmalle ja ole lähes golfklubilla.

Aurinko Golf

AURINKO GOLF 14.9.2017

Kilpailu pelattiin hyväkuntoisella El Paraison kentällä kahden hengen joukkue scramblena hienoissa olosuhteissa. Pelin jälkeen saatiin nauttia klubin ravintolassa upea Barbeque lounas runsaine valikoimineen erilaisia herkkuja. Pelin jälkeen pelaajilla oli myös mahdollisuus tavata kilpailun suojelija, kansanedustaja Juhana Vartiainen. Moni pelaaja käyttikin tilaisuutta hyväkseen ja useampia mielenkiintoisia keskusteluja käytiin.

Kilpailussa oli normaalin pelin lisäksi myös erikoiskilpailu pisin drive sekä miehille että naisille ja lähimmäs lippua kilpailu erikseen sekä etu- että takaysillä. Kaikki tulokset on tässä liitteenä.